AxA - Franturi Din Viata

marți, 8 octombrie 2013

Fall make-up

Hello fetelor!!! Astazi am incercat doua variante a unui machiaj potrivit pentru aceasta perioada. Foarte multe nu ar fi de spus, aceasta perioada nu ne da libertate deplina sa folosim orice culori.Nuantele sunt in general inchise,nude.

In prima varianta am incercat sa pun accentul pe buze.Am incercat sa ofer machiajului niste buze pline,intens colorate.Nu am folosit nici un ruj prea tomnatic pe nuante foarte inchise pentru ca tenul meu e destul de deschis,nuanta parului la fel si as fi aratat putin ciudat.Pentru ochi am folosit un fard champagne si un creion negru de ochi pe care l-am estompat cu o pensula.





Pentru ce-a de-a doua varianta am incercat sa pun accentul pe ochi.Am folosit farduri mai tari,mai pigmentate.Buzele le-am lasat naturale,am folosit doar un balsam de buze.



Sper sa va placa. Astept pareri si sugestii. V-am pupat!




Niciun comentariu: