AxA - Franturi Din Viata

marți, 12 noiembrie 2013

E.L.F

    


Hello !! Astazi as vrea sa va vorbesc putin despre ojele de la E.L.F. Am decis sa port zilele acestea oja de la ei in nuanta "coral".
Este destul de rezistenta, stau cateva zile fara sa ma ingrijorez ca imi sare oja de pe unghii, asta in conditiile in care spal vase si fac tot felul de trebusoare prin casa. Aceasta oja exista in 33 de nuante si din pacate nu toate ne ofera aceeasi rezistenta. Daca doriti sa va achizitionati de la e.l.f. oja trebuie sa va spun ca nu prea corespund nuantele afisate cu cele din sticluta. Eu am comandat "coral" dar ce e in sticluta seamana mai mult cu "mango madness" sidefata.




 In ceea ce priveste pretul, mie mi se par cam scumpe.Asta in comparatie cu preturile cu care ajung la ei dar si in comparatie cu alte oje bune care exista la noi pe piata...Mai jos va las cateva poze si astept cu drag parerile voastre.. O zi frumoasa sa aveti!












Niciun comentariu: