AxA - Franturi Din Viata

luni, 4 noiembrie 2013

Skull makeup


Hello fetelor !!! Stiu ca aceasta postare vine cam tarziu dar dupa ce am digerat "weekendul ororilor" ce a inceput cu joi cu ziua de Halloween doresc sa-mi fac auzita si eu parerea :)))) Da stiu ca nu este sarbatoarea noastra si toate cele insa romanii au inceput sa o recunoasca ca si sarbatoarea lor in numar din ce in ce mai mare. Probabil pentru ca multi simtim ca macar intr-o zi din an sa fim cine vrem noi. Si da am impresia ca ziua de Halloween e o zi de bal mascat, inca lumea nu stie cum si de ce se deghizeza.Din cate stiu eu ar trebui sa fim infricosatoari ,urati,malefici de Halloween...si mai am o nelamurire: de ce baietii aleg sa se imbrace in fete??? poate ma ajutati voi cu un raspuns...Mai jos va las cateva poze cu machiajul meu de Halloween...Pentru acest machiaj va trebuie un fond de ten intr-o nuanta mai deschisa, pudra,un creion negru, gel eyeliner, orice fard negru si putina rabdare ;))))
Produse folosite:

Si acum rezultataul. Nu am facut foarte multe poze...Maine cred ca voi face rost de mai multe si le voi pune pe pagina de facebook: Axa makeup and Beauty. Astept parerile si comentariile voastre :*




Niciun comentariu: