AxA - Franturi Din Viata

luni, 18 noiembrie 2013

Maybelline HAUL

Heloo! Astazi vreau sa vorbesc  putin despre cateva bunatati care le-am achizitionat de curand..


Primele produse sunt fardurile de pleoape Maybelline Eye Studio Duo: Silver and Grey 820 si Brown 703

Fardurile nu sunt prafoase, se aseaza pe pleoapa foarte frumos, sunt catifelate si destul de pigmentate.
Culorile sunt perlate si ofera luminozitate. Imi plac mult aceste farduri mai ales ca sunt micute si le putem lua oricand si oriunde cu noi. Eu am ales aceste doua variante pentru ca imi ofera posibilitatea sa port si un machiaj de zi dar si unul de seara. Deasemenea fardurile vin cu un mic buretel pentru aplicare. Nu cred ca il voi folosii dar pentru cele care nu folositi pensule este perfect.

Fardurile le puteti gasii pe  Makeuponline.ro ,la pretul de 39 lei. Pretul este cam piperat insa daca gasiti fardurile la diferite promotii merita achizitionat.






Am achizitionjat si un luciu de buze Maybelline Colour Sensational Shine Gloss: 130 Fuchsia Flash. Despre acest luciu de buze nu am foarte multe de spus. Imi place insa nu se deosebeste cu ceva de alte luciuri de buze de la alte marci cunoscute. Ofera luminozitate buzelor, nu incarca dar nu e nici prea apos pe buze. Are un miros placut, iar pensula e moale si se poate aplica usor cu ea. 


Bineinteles ca nu puteam sa nu iau si cateva oje. Sunt absolut minunate, le ador. Culori patrunzatoare, de efect. Daca porti una din aceste culori e imposibil sa treci neobservata. Mainile tale vor atrage toate privirile. Poate ca aceste oje au ajuns cam tarziu la mine dar eu sunt tare bucuroasa ca am putut sa le iau.
Ojele fac parte din colectia ColoRama si am ales variantele 54, 80, 103 si 108.








Sa nu uit sa va spun ca rezista incredibil de mult pe unghii. Eu deja am incercat nuanta 80, un albastru minunat si sunt extrem de incantata.Va las mai jos o poza cu unghiutele la 4 zile dupa ce am aplicat oja.



Si ultimul produs despre care vreau sa va spun este un fard. Nu l-am lasat ultimul pentru ca nu imi place ci pentru ca nu este de la Maybelline.
Este un fard de pleoape mono de la Miss Sporty: 102 Party. E un gri metalizat superb. Prima data mi-a atras atentia faptul ca fardul are desanat o floricica tare draguta, insa surprinzator fardul e pigmentat si usor de folosit. Acesta nu vine cu buretel dar eu nu consider ca este un dezavantaj.




Daca ati incercat deja aceste produse astept si parerile voastre in comentarii...Va pup !!!...






2 comentarii:

Unknown spunea...

Ooh, ce ojeeeee <3 Mult, mult imi place cea rosie. <3 Me gustan :D
Sa le folosesti incantataaa :D

Unknown spunea...

multumesc mult Florence <3 esti o scumpa.. pupici :*