AxA - Franturi Din Viata

sâmbătă, 6 februarie 2016

Infatisare noua + Film

Cateodata simt nevoia pentru o reimprospatare, simt nevoia sa ma reinventez si de data aceasta am spus ca e cazul sa dau o alta fata blogului meu, sa abordez situatia din alta pespectiva.

Pentru ca de ceva vreme aveam de gand sa transform acest blog, care vorbea numai despre cumparaturi si beauty, intr-unul generelist, ei bine am reusit sa fac acest lucru.

Acest nume va reprezenta mult mai bine ideile si postarile ce vor urma.

Postarile nu se vor baza numai pe lucruri, neaparat feminine, ci veti avea parte si de "discutii" legate de filme, carti, evenimente, sport, sanatate, retete culinare, viata si trairi.

Sper ca noua "fata" a acestui blog sa fie bine primitta si simpatizata.

Ahhh.. era sa uit...
Profit de aceasta ocazie sa va invit marti 9.02.2016 la avampremiera filmului "Cum sa fii singur si fericit". Cred ca va fi o comedie pe cinste. Sigur nu veti regreta mai ales ca cei de la Cinema City ne-au pregatit 2 surprize.
Eu deja am cumparat biletele.
Ce spune-ti fetelor din Blogosfera Constanteana ??? Ne vedem la un film???


Niciun comentariu: