AxA - Franturi Din Viata

luni, 7 martie 2016

Rohnson iti usureaza munca de dupa petrecerile cu prietenii

Ce poate fi mai frumos și distractiv decât o seară cu prietenii la tine în apartament??
Deși vremea petrecerilor în pijamale nu mai este chiar la modă, niciodată nu e prea târziu să redescoperim frumusețile copilăriei.

Acestea fiind spuse... zis și facut. Am invitat câțiva prieteni pentru a ne relaxa împreună.
Dacă vă imaginați că a fost o simplă întâlnire, stați să vedeți ce a urmat.
Ca la orice petrecere aveam nevoie de niște gustărele; și cum nu ne dăm în lături de la nimic, ne-am apucat să le facem chiar noi.


După o mică sedință ne-am oprit la o rețetă de fursecuri.
Bineînțeles am adunat toate ingredientele și ne-am apucat de treabă.
Toate fetele munceau de zor la compoziție, cineva topea ciocolata. Fiecare făcea câte ceva cu excepția lui Mihnea. El fiind acel gen de prieten cârcotaș fără de care gașca nu are farmec.
La un moment dat acesta ia punga de făina și începe să arunce în noi cu praful magic.
De aici până la o bătaie generală cu făină, ouă, praf de copt, lapte, ciocolată nu a mai fost decât un pas.


E adevarat că a fost disractiv și amuzant să provocăm o bătaie cu ceea ce urma să fie gustărica noastră, însă la sfârșit ne-am dat seama că bucătăria mea arăta ca după război.
Și cum cei mai buni prieteni nu te abandonează la greu, toată lumea plecase înainte ca eu să-mi dau seama că mă aștepta o muncă titanică.

Stând pe scaun și neștiind de unde să încep, gândindu-mă cum să curăț toată făina fără ca în două minute să plutească în aer și să se așeze la loc, mi-a venit în minte aspiratorul vecinei.
Bineînțeles că mi-ar fi prins teribil de bine în această situație, dar ea era plecată în vacanță.
Aceasta îmi povestise cum acest aspirator curăță praful și microbii fără a avea grija că aceștia se împrăștie la loc în aer.

Peste câteva momente am lăsat curățenia pentru mai târziu și m-am repezit asupra calculatorului. Trebuia să caut mașinăria minune.
Știam că îl comandase pe internet de pe magazinul MarketOnline.ro


După o mică căutare am găsit câteva aspiratoare care îmi făceau cu ochiul, însă eu il doream pe cel al vecinei pentru că știam ce poate face.
La un moment dat am dat peste secțiunea promoții aspiratoare și am găsit mșinăria mult dorita.

Este vorba despre aspiratorul Rohnson Aquatech R114. Acesta este un aspirator multifuncțional, puternic dar cu un consum de energie de doar 1550W.
În timpul funcționării praful și murdăria sunt colectate direct în recipientul cu apă astfel împrăștierea acestora în aer fiind imposibilă.




De asemenea aspiratorul Rohnson Aquatech R114 vine și cu cinci perii de curățare foarte utile:

  • perie pentru aspirare umedă
  • perie pentru aspirare uscată
  • perie în formă de T
  • perie rotundă
  • dispozitiv colțuri
Nici nu am mai stat pe gânduri și am dat repede o comandă.

De acum totul va fi mult mai ușor, iar următoarele petreceri nu îmi mai vor da bătăi de cap.

Articol scris pentru competiția Spring SuperBlog 2016.


Niciun comentariu: